Кроссовер Volkswagen Tiguan — это серьёзно. Покупателям предлагается три мотора с семью вариантами мощности, три коробки передач и два исполнения (асфальтовое и внедорожное), а производство автомобиля налажено в четырёх странах (Германия, Россия, Вьетнам и Китай). Tiguan второго поколения должен стать ещё более разносторонним.
Женевское мотор-шоу - странное создание в мире промышленных выставок. Помимо показа самих новинок автопрома, здесь на юго-западе Швейцарии также представлено большое количество дизайнерских домов занимающихся дизайном кузовов. С покупкой Фольксвагеном Giugiaro Italdesign в начале этого года, Женевский автосалон - наилучшее место где можно показать на, что оно способны вместе.
Вы видите здесь первые два концепта к которым привело данное партнерство - Go! и Tex (звучит как-то знакомо...). Go! - это MPV дающий больше внутреннего пространства в первых дву рядах по сравнеию с полноразмерным SUVом, но упакованый в более компактный кузов. Концепт оснащен электродвигателем системы Blue-e-motion с возможностью пробега до 150 миль на одном заряде. Внутреннее пространство, как уже говорилось, расширено за счет различных ухищрений - управления положения сидений, выгнутой форме дверей.
Tex - это второй концепт Giugiaro с его видением спорткара будущего от Фольксваген, реализованного пока только в зеленом цвете. Он оснащен гибридным двигателем Twin Drive от Фольксваген и способен проехать 21 милю только на электроэнергии, но также оснащен и бензиновым двигателем, которым вы всегда можете воспользоваться. В Tex Giugiaro заложил свое видение нового хэтчбэка с учетом того как выглядел Фольксваген в прошлом. В интерьере есть ряд приятных новшеств, которые могут быть воплощены при производстве, но все-таки по большей части это еще концепт.
Будет интересно увидеть какие из дизайнерских решений Giugiaro будут воплощены в будущих Фольксвагенах. Ну, а пока расслабьтесь и наслаждайтесь картинками.
Источник: VWVortex
Volkswagen покаже в Женеві ще одну нову концепт-модель під назвою Bulli, яка є результатом розвитку Microbus 2001 року. Однак Bulli більш компактний, ніж його попередник, і розрахований на 6 чоловік – його розміри становитимуть 3.99м в довжину, 1.75м завширшки і 1.70м заввишки, з колісною базою 2,62м. Volkswagen стверджує, що інтер'єр є досить просторим для шести пасажирів, з трьома сидіння спереду і трьома ззаду.
Об’єм багажника становить 370л, а при складених задніх сидіннях 1600л. Bulli також може використовуватися для екскурсій і поїздок за місто, так як сидіння можна трансформувати в рівну площину для відпочинку.
Мінівен оснащений рухомим iPad на центральній консолі, який виконує фунції розважального екрану, а також забезпечує контрольні функції, такі як керування Bluetooth Hands-Free, навігаційною системою і медіа-центром.
Концепт оснащений електричним двигуном і акумуляторними батареями, ємність яких дозволяє проїхати до 300км на одному заряді. Потужність двигуна складає 85кВт, а обертальний момент становить 270Нм, який доступний відразу з першого натискання на педаль. Літій-іонний акумулятор має максимальну ємність 40 кВт/год, і як стверджує Volkswagen, може бути повністю заряджений менш ніж за годину на спеціалізованій електричній підзарядній станції.
Від 0 до 100км/год Bulli прискорюється за 11,5с, а максимальна швидкість складає 140км/год. Можливо, що концепт також компонуватиметься і фірмовими бензиновими та дизельними двигунами, об’ємом від 1.0 до 1.4л.
Volkswagen нічого не говорить про запуск концепта у виробництво, але визнає, що у Bulli є потенціал, щоб встановити новий п’ятий сегмент мінівенів поруч з Caddy, Touran, Sharan і його великим колегою - Caravelle.
Женевський автосалон в 2011 році буде відмічений поверненням майже після 10-ти річної перерви в модельний ряд Golf КАБРОЛЕТІВ. Авто буде базуватися на укріпленій базі хетчбека Golf останнього покоління, мати двоє дверей, чотири місця та м’який дах, який буде підніматися або складатися за 9.5 секунд. Процес трансформації даху можна буде виконувати під час руху на швидкості до 39 км/год.
Зовнішній стиль авто буде схожий на трьох дверний МК6, але з характерними рисами задньої частини, як для Кабріолету: нижчий профіль лінії даху, а також більш покотистий кут нахилу рами вітрового скла.
У той час як попередні моделі кабріолетів Golf мали фіксовану центральну дугу, новинка отримає спливаючу систему захисту під час перекидання, аналогічну тій, що встановлюється на Audi A3 Convertible. За винятком чотирьохмісної схеми сидінь інтер’єр кабріолету буде ідентичний МК6.
Довжина Golf Cabriolet складатиме 4215мм, ширина 1779мм, висота 1424мм. Його довжина буде на 208мм коротшою ніж у EOS. Проте обидві моделі мають однакову колісну базу 2578мм, а тому і однаковий простір всередині для всіх чотирьох пасажирів. З опущеним дахом об’єм багажника складатиме 250 літрів.
У Європі версія Golf-кабріолет буде доступна з шістьма турбомоторами, що розвиватимуть потужність від 105 до 210к.с. Це будуть чотири бензинових мотори (1.2TSI – 105к.с., 1.4TSI – 122к.с., 1.4TSI – 160к.с. і 2.0TSI – 210к.с.) та два дизельних (1.6TDI – 105к.с. і 2.0TDI – 140к.с.).
Найбільш економічною буде версія 1.6TDI – 105к.с. з технологією BlueMotion, яка буде споживати 4.4 л/ 100км і матиме викиди 117гр/км CO2.
В Німеччині вже можна зробити попереднє замовлення на авто, ціни починаються з відмітки 23625 євро.
Дорогие друзья!
Вам, либо вашим родным и знакомым нужны права категории "В"?
Ждем ВАС в Автошколе "21 век"!
Приглашаем всех желающих изучить Правила дорожного движения, ОБД, получить базовые навыки вождения и успешно сдать экзамены в ГАИ на получение водительских прав для легкового автомобиля, в нашей замечательной Автошколе.
В программу обучения включены дополнительные семинары, которые проводит Александр Трепетин - известный ведущий телепрограммы «Бардачок»:
• «Поведение с сотрудниками ГАИ. На что они имеют право»
• «Освидетельствование на предмет опьянения»
• «Как все же получить деньги со страховой компании»
• «Угон –самый страшный сон автомобилиста», и многое другое.
Стоимость обучения - самая умеренная в Харькове, а для членов и друзей «UA VW Club» предоставляется скидка - 200 грн. Кроме того, записавшимся до 20 февраля мы дарим 2 часа вождения!!!
Наше местонахождение : г.Харьков, пр. Ленина 38, каб. 114, "Дом проектов", метро "Ботанический сад". От метро - 3 минуты неспешным шагом.
№ тел. 764-25-92, 067-766-9476, Геннадий Борисович Макаренко, директор.
№ тел. 764-2001, 063-296-6001, Светлана, секретарь.
С уважением,
администрация Автошколы.