Это компания ООО «Амперис» г.Киев. Мы занимаемся оптово-розничными продажами и ремонтом стартеров и генераторов на нашем СТО.
Заинтересованы в дружбе и партнерстве с вашим клубом.
Уважаемые клубные друзья!
В рамках акции «Уверенный старт» компания «Амперис» предлагает участникам клуба, их знакомым и друзьям пройти профилактический осмотр и бесплатную диагностику стартера и генератора автомобиля.
Необходимость такого мероприятия описана в статье.
Акция бессрочная, действует на постоянной основе для всех участников клуба.
Скидка для участников клуба на запчасти – до 15%, на работы – до 5%
На все запчасти и работы предоставляется гарантия.
Ждем вас по адресу:
Киев, ул. Выборгская, 99
Телефоны для записи и консультаций:
(044) 353-41-31
(050) 440-54-45, Александр
(050) 410-88-77, Виталий
e-mail:
http://amperis.com.ua/
Предлагаем все виды страховых услуг, в их числе: АвтоСтрахование ОСАГО (автоцивилка), КАСКО и зеленая карта.
Мы сотрудничаем с надежными страховыми компаниями, которые входят в ТОПы различных независимых рейтингов: Оранта, Добробут, УСГ, UTICO, НАСТА.
• гибкая ценовая политика (скидки членам клуба до 35%)
• надежность (работаем с ведущими и надежными страховыми)
• комфорт (доставим полис в любое удобное для Вас время и место)
• уверенность в будущем (за месяц до окончания Вашей страховки, Вам позвонит страховой агент и предложит продление)
Будем делать гарантированные скидки для участников и членов клуба:
- с водительским стажем до 3-х лет (10-15%);
- более 3 лет (20%-30%);
- на авто с объёмом более 3.0 - (35%);
- скидки на КАСКО - 5 - 10%;
- на зеленую карту 5 - 10 %.
Адрес: г.Киев, ул.Российская, дом 64
тел.:093 627 98 33
сайт: http://strahovka-kiev.in.ua
контактное лицо: страховой агент - Серый Владимир (093 627 98 33)
Также участвуем в партнёрской программе автоклубов: http://auto-clubs.org.ua/Strahovanie/3-0-0-2536-0-0.html
В данном шуточном ролике показана характерная черта новых VW - "грюкание" дверей при закрытии.
Смотрим:
1. ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ.
Компанія надає Клієнтам наступні послуги:
1.1. Послуги інформаційної та консультативної підтримки.
1.1.1. Інформація про місцезнаходження, адресу та телефони:
станцій технічного обслуговування;
автозаправних станцій;
послуг евакуатора;
аварійного комісара;
послуг таксі;
готелів;
державної автомобільної інспекції;
медичних установ;
страхових компаній та ін..
1.1.2. Консультації при поломці:
технічна консультація щодо особливостей експлуатації т/з, порядку та строках проходження ТО;
передача термінового повідомлення від Клієнта (факс, SMS-повідомлення, e-mail);
пошук необхідної інформації в мережі Internet.
1.1.3. Консультації при ДТП:
порядок дій на місці ДТП;
юридична підтримка;
загальний порядок звернень до страхової компанії;
порядок оформлення документів;
інформація про місцезнаходження та телефони екстрених служб;
консультації лікаря по телефону.
1.2. Організаційні послуги.
1.2.1. Якщо інше не передбачено пунктами 1.3 – 1.11, Клієнт самостійно сплачує вартість послуг, організованих Компанією на його прохання:
виклик ДАІ;
виклик служби порятунку;
виклик аварійного комісара;
організація автотоварознавчої експертизи;
виклик карети швидкої медичної допомоги;
організація стаціонарного лікування;
виклик таксі;
бронювання залізничних, автобусних, та авіа квитків;
організація прокатного автомобіля;
пошук та бронювання номеру в готелі;
виклик та залучення інших організацій за проханням Клієнта.
1.3. Евакуація Транспортного засобу до авторизованої профільної СТО.
1.3.1. Послуга надається в разі настання Події.
1.3.2. Евакуація проводиться з місця настання Події до найближчої авторизованої профільної СТО відповідно до марки Транспортного засобу Клієнта.
1.3.3. У разі, якщо Клієнт бажає евакуювати Транспортний засіб до іншої авторизованої профільної СТО, що знаходиться на більш відділеній відстані від місця Події, Клієнт вимушений буде сплатити за власні кошти різницю між відстанню до бажаної та відстанню до рекомендованої Компанією СТО.
1.3.4. Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів встановлених у пунктах 2.1 – 2.2.
1.3.5. У випадку перебільшення встановлених фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
1.4. Технічна допомога.
1.4.1. Послуга надається в разі настання Події.
1.4.2. Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів встановлених у пунктах 2.1 – 2.2.
1.4.3. У випадку перебільшення встановлених фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
1.4.4. До послуг технічної допомоги відносяться:
1.4.4.1. Доставка палива.
В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна:
Клієнту буде організовано доставку палива до місця зупинки Транспортного засобу;
вартість та кількість палива Клієнт замовляє та сплачує самостійно.
1.4.4.2. Запуск двигуна від стороннього джерела живлення.
В разі непередбачуваної ситуації, коли АКБ Транспортного засобу втратила свій заряд та спроби самостійно запустити двигун Транспортного засобу не мають результату:
Компанією буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Клієнту запустити двигун від стороннього джерела живлення;
дана послуга включає лише запуск двигуна від стороннього джерела живлення та не передбачає реалізацію чи організацію придбання нових елементів живлення, їх заміни чи ремонту;
після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги, Клієнт повинен негайно звернутися до рекомендованої Компанією авторизованої профільної СТО для вирішення проблеми;
в разі, якщо Клієнт після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги не звернувся до авторизованої профільної СТО, рекомендованої Компанією, для ліквідації причин несправності та подібна ситуація виникла повторно, протягом одного місяця, Компанія має право відмовити Клієнту в оплаті послуг повторного виклику служби технічної допомоги чи евакуації;
в разі невдалих спроб службою технічної допомоги запустити двигун, Клієнту буде запропонована послуга евакуації Транспортного засобу.
1.4.4.3. Заміна пошкодженого колеса.
В разі непередбачуваної ситуації, коли колесо Транспортного засобу пошкоджено та необхідна його заміна:
Компанією буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта;
Компанія не займається реалізацією чи організацією придбання нових покришок чи колісних дисків, їх заміною та / або ремонтом;
Клієнт повинен самостійно звернутися до авторизованої профільної СТО чи шиномонтажу для ремонту пошкодженого або придбання нового колеса;
в разі пошкодження водночас двох або більше коліс, Клієнту буде запропонована послуга евакуації Транспортного засобу;
якщо Клієнт не має запасного колеса, Клієнту буде запропонована послуга евакуації Транспортного засобу.
1.4.4.4. Аварійне відкриття дверей, відігрів замків.
В разі непередбачуваної ситуації, коли двері Транспортного засобу неможливо відчинити через втрату чи поломку ключів, зачинення їх у салоні чи багажнику, через замерзання замків, внаслідок чого Клієнт не може потрапити в салон Транспортного засобу :
Виконавцем буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Клієнту відчинити двері Транспортного засобу;
В разі невдалих спроб службою технічної допомоги відчинити двері Транспортного засобу, Клієнту буде запропонована послуга евакуації Транспортного засобу.
1.5. Розміщення несправного Транспортного засобу на стоянці, що охороняється.
1.5.1. Послуга надається в разі настання Події.
1.5.2. Послуга надається в разі настання Події та подальшої евакуації Транспортного засобу з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та в разі, якщо Подія сталася в нічний час або в часи, коли СТО не працює.
1.5.3. Послуга надається за рахунок Компанії на період до відкриття СТО в рамках фінансових лімітів встановлених у пунктах 2.1 – 2.2.
1.5.4. У випадку перебільшення встановлених фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
1.6. Поселення в готелі.
1.6.1. Послуга надається в разі настання Події.
1.6.2. Послуга надається Клієнту та пасажирам, що знаходилися у Транспортному засобі на момент настання Події, але кількістю не більше ніж кількість місць для сидіння.
1.6.3. Послуга надається в разі настання Події та подальшої евакуації Транспортного засобу з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО.
1.6.4. Послуга надається за умови, що СТО, на яку доставлено Транспортний засіб для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта.
1.6.5. Послуга надається за умови, що Транспортний засіб неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
1.6.6. Послуга не комбінується з послугами надання прокатного автомобіля та надання залізничних, автобусних чи авіа- квитків.
1.6.7. На території України Компанія оплачує поселення Клієнта та його пасажирів у готелі максимальною вартістю 500,00 грн./чол. за ніч.
1.6.8. В разі, якщо Клієнт самостійно оплачує послугу через відсутність у Компанії можливості оплати проживання в готелі (залежить від часу доби та місцезнаходження готелю) та за умови попереднього узгодження з представником Компанії, Компанія відшкодує такі витрати Клієнта (в межах умов та лімітів) при пред’явлені всіх необхідних документів:
завіреної належним чином копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (готелю);
завіреної належним чином копії свідоцтва про реєстрацію платника податку (готелю);
чеку або квитанції про оплату послуг;
копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру Клієнта.
1.6.9. Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів встановлених у пунктах 2.1 – 2.2.
1.6.10. У випадку перебільшення встановлених фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
1.7. Надання залізничних, автобусних, та авіа квитків.
1.7.1. Послуга надається в разі настання Події.
1.7.2. Послуга надається в разі настання Події та подальшої евакуації Транспортного засобу з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО.
1.7.3. Послуга надається за умови, що СТО, на яку доставлено Транспортний засіб для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта.
1.7.4. Послуга надається за умови, що Транспортний засіб неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
1.7.5. Послуга не комбінується з послугами поселення у готелі та надання прокатного автомобіля.
1.7.6. Компанія надає для продовження подорожі квитки (авіа-, автобусні, або залізничні) Клієнту та пасажирам, що знаходилися у Транспортному засобі на момент настання Події, але кількістю не більше ніж кількість місць для сидіння.
1.7.7. Компанія надає Клієнту один квиток в зворотному напрямку для отримання відремонтованого Транспортного засобу, але тільки після отримання Компанією інформації від СТО про закінчення ремонту Транспортного засобу.
1.7.8. В разі, якщо Клієнт самостійно сплачує вартість квитків через відсутність у Компанії можливості придбання квитків (залежить від часу доби та місцезнаходження Клієнта) та за умови попереднього узгодження з представником Компанії, Компанія відшкодує такі витрати Клієнта (в межах умов та лімітів) при пред’явлені всіх необхідних документів:
оригіналу проїзного квитка (авіа, автобусного, або залізничного);
копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру Клієнта.
1.7.9. Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів встановлених у пунктах 2.1 – 2.2.
1.7.10. У випадку перебільшення встановлених фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
1.8. Надання прокатного автомобіля.
1.8.1. Послуга надається в разі настання Події.
1.8.2. Послуга надається в разі настання Події та подальшої евакуації Транспортного засобу з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО.
1.8.3. Послуга надається за умови, що СТО, на яку доставлено Транспортний засіб для ремонту, знаходиться на відстані більше ніж 50 км від місця проживання Клієнта.
1.8.4. Послуга надається за умови, що Транспортний засіб неможливо відремонтувати впродовж одного дня та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
1.8.5. Послуга не комбінується з послугами поселення у готелі та надання залізничних, автобусних чи авіа- квитків.
1.8.6. В разі, якщо Клієнт самостійно сплачує вартість послуги прокату через відсутність у Компанії можливості надання Клієнту прокатного автомобіля (залежить від часу доби та місцезнаходження Клієнта) та за умови попереднього узгодження з представником Компанії, Компанією будуть відшкодовані такі витрати Клієнта (в межах умов та лімітів) при пред’явлені всіх необхідних документів:
завіреної належним чином копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (прокатної організації);
завіреної належним чином копії свідоцтва про реєстрацію платника податку (прокатної організації);
договору прокату автомобіля;
чеку або квитанції про оплату послуг;
копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру Клієнта.
1.8.7. Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів встановлених у пунктах 2.1 – 2.2.
1.8.8. У випадку перебільшення встановлених фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
1.9. Таксі
1.9.1. Послуга надається в разі настання Події.
1.9.2. Послуга надається в разі настання Події, подальшої евакуації Транспортного засобу з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО та в разі, якщо Клієнт замовив послугу проживання в готелі або надання квитків для продовження подорожі, або послугу прокатного автомобіля.
1.9.3. Послуга надається виключно для того, щоб дістатись до готелю, аеропорту, залізничного вокзалу, автовокзалу або прокатної компанії (відповідно до замовленої послуги).
1.9.4. Послуга надається Клієнту та пасажирам, що знаходилися у Транспортному засобі на момент настання Події, але кількістю не більше ніж кількість місць для сидіння.
1.9.5. Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів встановлених у пунктах 2.1 – 2.2.
1.9.6. У випадку перебільшення встановлених фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
1.10. Альтернативна евакуація.
1.10.1. Послуга надається в разі настання Події.
1.10.2. Послуга надається в разі настання Події та в разі, якщо Клієнт відмовляється від отримання послуг, описаних у пунктах 1.3 – 1.9.
1.10.3. Послуга надається у разі бажання Клієнта транспортувати Транспортний засіб не до найближчої авторизованої профільної СТО, як вказано у пункті 1.3.2, а в будь-яке інше місце.
1.10.4. У разі вибору даної послуги Компанія не відшкодовує витрати, пов’язані з отриманням послуг, описаних у пунктах 1.3 – 1.9.
1.10.5. Послуга надається за рахунок Компанії в рамках фінансових лімітів встановлених у пунктах 2.1 – 2.2.
1.10.6. У випадку перебільшення встановлених фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт.
1.11. Послуги, описані у пунктах 1.3 – 1.10, поєднуються між собою наступним чином:
Послуга Технічна допомога Евакуація Стоянка Готель Квитки Таксі Прокатний автомобіль Альтернативна евакуація
Технічна допомога - так ні ні ні ні ні так
Евакуація так - так так так так так ні
Стоянка ні так - так так так так ні
Готель ні так так - ні так ні ні
Квитки ні так так ні - так ні ні
Таксі ні так так так так - так ні
Прокатний авто¬мобіль ні так так ні ні так - ні
Альтернативна евакуація так ні ні ні ні ні ні -
2. ВИДИ ПРОГРАМИ.
2.1. За умовами Програми Виду «Ukraine»:
2.1.1. Послуги надаються на всій території України.
2.1.2. На послуги, що надаються за рахунок Компанії, встановлено наступні фінансові ліміти:
Послуга Загальний ліміт на період обслуговування
Евакуація Кількість та вартість послуг не лімітується
Технічна допомога Кількість та вартість послуг не лімітується
Стоянка 500,00 грн.
Готель 1 500,00 грн.
Квитки 1 500,00 грн.
Альтернативна евакуація 1 000,00 грн.
2.2. За умовами Програми Виду «Europe»:
2.2.1. Послуги надаються на всій території України та за кордоном на території таких країн: Австрія, Бельгія, Білорусь, Болгарія, Боснія і Герцеговина, Великобританія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Люксембург, Македонія, Мальта, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія, Росія (Європейська частина), Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Чеська Республіка, Угорщина, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чорногорія, Швейцарія, Швеція.
2.2.2. На послуги, що надаються за рахунок Компанії, встановлено наступні фінансові ліміти:
Послуга Загальний ліміт на період обслуговування
Надання послуг на території України Надання послуг за кордоном (див. п. 2.2.1.)
Евакуація Кількість та вартість послуг не лімітується 150,00 Євро
Технічна допомога Кількість та вартість послуг не лімітується 150,00 Євро
Стоянка 1 000,00 грн. 50,00 Євро
Готель 3 000,00 грн. 100,00 Євро
Квитки 3 000,00 грн. 50,00 Євро
Прокатний автомобіль 2 000,00 грн. 200,00 Євро
Таксі 1 000,00 грн. 50,00 Євро
Альтернативна евакуація 2 000,00 грн. 50,00 Євро
Вартість пакетів послуг AutoClub:
Вид програми “Україна” – 300 грн.;
Вид програми “Європа” – 600 грн..
Скидки владельцам клубной карты составляют 5-10%
Контакты:
Андрей Намчук
Специалист Управления дорожного ассистанса
и маркетинга
тел.: +38 04 44 98 60 02, вн. 7732
моб.: +38 06 78 78 33 21
моб.: +38 09 30 73 03 38
факс: +38 04 44 95 18 57
АВТО – ЦЕНТР ФІНКМОТОРС
Вул. Набережно- Корчуватська, 136
+38 (067) 502 39 49
+38 (044) 531 63 97
+38 (044) 581 13 95
www.finkmotors.com.ua
- комп’ютерна діагностика___________50 грн.
- діагностика ходовой_______________35 грн.
- заміна передніх гальмівних колодок __50 грн.
- заміна задніх гальмівних колодок ____70 грн.
- заміна масла та фільтра _____________50 грн.
- шиномонтаж 4-х будь яких колес ____150 грн.
- развал/сходження колес 3D_________150 грн.
- заправка кондиціонера ____________350 грн.
ЦІНИ ПОШИРЮЮТЬСЯ НА ВСІ АВТОМОБІЛІ VOLKSWAGEN AG.(AUDI,VW,SKODA,SEAT,PORSCHE) Не має значення яка модель
ARAL High Tronic SAE 5W40 ( 1л.)________78 грн.
ARAL Blue Tronic SAE 10W40 ( 1л.)_______57 грн.
Скидка на работы для членов клуба по предъявлении клубной карты - 20%