В 1976 році, всього лиш через два роки випуску моделі Golf Mk1, який було спроектовано для заміни жука, Volkswagen презентував першу дизельну версію своєї компактної моделі – Golf D. Він був оснащений 1.5 літровим 4-циліндровим дизельним двигуном, що видавав 50 к.с. при 5000 об/хв і 80 Нм максимального крутного моменту при 3000 об/хв.
Найбільш економічний Golf свого часу споживав 6.5л/100км палива, розганявся до 100км/год за 19с і розвива максимальну швидкість в 141км/год.
Протягом багатьох років Volkswagen Group інвестувала кошти в цю технологію і сьогодні покупці шостого покоління Golf можуть вибирати з цілого ряду дизельних двигунів від 105 до 170к.с. Якщо ви порівняєте Golf D 1976р.в. з його сучасним нащадком, результат буде вражаючим.
Незважаючи на те що Golf Mk6 значно виріс в розмірах і став більш безпечним і краще оснащеним, ніж його попередник, яку б дизельну версію ви не вибрали, вона буде швидшою і більш економічною за Golf D.
«Родзинкою» теперішнього ряду дизельних Гольфів є версія Bluemotion, що оснащена 1.6 літровим 4-циліндровим турбомотором потужністю 105к.с. при 4400об/хв. і має 250Нм в діапазоні 1500-2500 об/хв. Він споживає всього 3.8л/100км (викиди складають 99гр/км СО2) і розганяється до 100км/год за 10.9с. Максимальна швидкість знаходиться на позначці 190км/год.
А для тих хто готовий пожертвувати деякою ефективністю в споживанні палива на користь потужності, VW пропонує 2.0 турбомотор, що видає 170к.с. при 4200об/хв., 350Нм в діапазоні 1750-2500об/хв. Оснащений 6 ступінчастою ручною КПП такий Гольф розганяється до сотні за 8.1с і до максимальної швидкості 222кмгод. При цьому витрати пального складають 5.1л/100км. І це ще не межа – потужність мотора може бути збільшена, як наприклад це зробила компанія ABT, яка збільшила потужність до 190к.с.